ח"כ מקלב מועמד לקבלת אות הפרלמנטר מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה

    שלמה בן יוסף No Comments on ח"כ מקלב מועמד לקבלת אות הפרלמנטר מטעם המכון הישראלי לדמוקרטיה
    16:33
    12.05.24
    שלמה ריזל No Comments on היסטוריה: ראש הממשלה נתניהו תועד מניח תפילין

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן יו"ר הכנסת, ח"כ אורי מקלב נבחר כאחד המועמדים לקבלת 'אות הפרלמטר' של המכון הישראלי לדמוקרטיה למצטייני מושב הקיץ של הכנסת. מקלב נבחר כמועמד לאחר בדיקה מיוחדת של חוקרי המכון הישראלי לדמוקרטיה ושתוצג לוועדת "אות הפלרמנטר" בראשות השופט בדימוס תאודור אור.

    בשלב הראשון של פרויקט "אות הפרלמנטר" נבדקה פעילותם של כל חברי הכנסת ה-19 שכיהנו בה לאורך כל המושב, מלבד מי שכיהן כשר, כסגן שר וכיו"ר הכנסת ומי שזכו ב"אות הפרלמנטר" בשנה שעברה: בסך הכול נבדקה פעילותם של 83 חברי כנסת. הפעילות נבדקה באמצעות קריטריונים כמותיים שבחנו היבטים שונים של העבודה הפרלמנטרית: נוכחות בוועדות, חקיקה שהתקבלה בקריאה שלישית, ניקוד גבוה יותר הוענק על חוקים שבהם חבר הכנסת שימש "יוזם ראשי" – הופיע ראשון ברשימת היוזמים או הציג את החוק במליאה, נאומים ונאומים בני דקה במליאה; נוכחות במשכן הכנסת, העלאת הצעות לסדר היום שנידונו במליאה, הגשת שאילתות, נוכחות בדיוני הוועדות והצבעות במליאת הכנסת.

    ח"כ אורי מקלב נבחר בכנסת ה- 18 לח"כ מצטיין וזאת בשקלול הפרמטרים שהוזכרו.

    הוועדה תתכנס במהלך חודש נובמבר ותבחר את הזוכה ב"אות הפרלמנטר". האות יוענק במעמד יו"ר הכנסת ח"כ יולי אדלשטיין במסגרת בט"ו בשבט במסגרת האירועים לציון יום כינונה של הכנסת.



    0 תגובות